liedjuh2 schreef:Kan het niet zijn dat de wei wat ongelijk is. Sowieso zou ik beginnen in een goede rechtgetrokken rijbaan en bij gebrek aan, op het harde. Denk dat dat nog altijd beter is dan in een weide. Ik vind haar sowieso op dit filmpje echt nog niet goed. Misschien was ze bij de DA wel goed omdat ze daar een goede bodem onder haar voeten had. Zou het sowieso eens kijken op een andere bodem hoe het dan is.
Lizaa01 schreef:NOa, Die dag voelde ze ook niet goed aan, (had van te voren ook gek gedaan in weitje, misschien dat het daar aan lag) dus heb ook niet meer gedraafd als wat op het filmpje te zien is. Nu voelt ze wel een stuk beter.
Bij de kliniek was ze toch wel een stuk beter. Heb filmpjes met de da samen bekeken van de
1e keer dat ik daar met Valery was en van die dag en je zag echt veel verbetering.
Mag vanaf dit weekend 5 minuten gaan draven maar wil eerst een filmpje laten maken van de draf om te kijken of ze wel "goed" is, anders durf ik het inderdaad ook niet aan..
Dit kan inderdaad ook het probleem zijn. Een weide is sowieso niet echt een goede plek om te beginnen met opbouwen. Probeer het asfalt of een harde zandweg. En als je paard niet lief is buiten, zoals die van mij, probeer dan in een vrij harde bak. Ik zou nog wachten met die 5 minuten draven. Begin eens met een paar keer 100 meter.

Ben met die van mij nu 7 weken aan het draven en zit op 6 minuten. Maar misschien ben ik wel té voorzichtig