arno8 schreef:ikke schreef:Je had gewoon hoefschoenen mee kunnen nemen. Die heb je, zeg je tenminste. DAT was voorbereiding geweest.
En nu val je door de mand.
Als je het allemaal zo goed weet, dan weet je dat hoefschoenen geen dingen zijn die je zomaar even onder gooit. Ze veroorzaken namelijk vaak slijtplekken en paarden moeten eraan wennen.
Daar komt bij dat ze veel plaats innemen als je ze niet omdoet en dus besloot ik het zonder te proberen.
Dat staat volledig haaks op wat jij overal placht te beweren. Het is één van de belangrijkste redenen voor mij om GEEN hoefschoenen te gebruiken! Sterker nog: ik weet ook dat sommige paarden er geheel NIET aan kunnen wennen, omdat de huid niet bestand is tegen deze belasting.
Ik ga er vanuit dat als jij zo overtuigd bent van je opvattingen en inzichten jij ervoor zorgt dat je paard eraan gewend is; ook dat dat heet voorbereiding...........
Dat hoefschoenen veel plek innemen is afhankelijk van het merk. Ik weet ook van mensen die ze wel meenemen, mede omdat ze nauwelijks extra plek innemen. Kwestie van creatief inpakken??

.