Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sim0ne schreef:De afgelopen 10 posts hebben duidelijk niet het hele topic gelezen.... Daaruit blijkt toch duidelijk dat bandages altijd schadelijk zijn (ook als ze juist aangebracht worden, alle argumenten in deze laatste 10 posts zijn allang weerlegd...met goede argumenten) en dat je beter peesbeschermers en strijklappen kunt gebruiken. Graag dus even het hele topic lezen voordat je weer reageert op mijn post(ik gebruik trouwens geen van beide)
Sim0ne schreef:De afgelopen 10 posts hebben duidelijk niet het hele topic gelezen.... Daaruit blijkt toch duidelijk dat bandages altijd schadelijk zijn (ook als ze juist aangebracht worden, alle argumenten in deze laatste 10 posts zijn allang weerlegd...met goede argumenten) en dat je beter peesbeschermers en strijklappen kunt gebruiken. Graag dus even het hele topic lezen voordat je weer reageert op mijn post(ik gebruik trouwens geen van beide)
Waratje schreef:Ik kan mij eerlijk gezegd niet een reden voor de geest halen waarvoor ik been"bescherming" zou gebruiken. Springen doe ik niet, daarbij kan ik me gebruik van peesjes wel voorstellen.
Wat doet jouw paard dan dat je bescherming persé nodig vindt?
Citaat:Mijn paard schopt zijn eigen benen open. Hij tikt zo hard aan, dat hij gewoon opengaat Ook als hij fris is spring hij wel eens op zijn eigen benen. Hij tikt vooral aan met losrijden, als hij nog niet los genoeg is om ook voor optijd weg te zijn Heeft van zichzelf héle ruime passen achter