Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haf_jessie schreef:o ja ik had nog een vraagje.Weten jullie of longeren nou heel slecht is als je meeloopt,dus niet in heel klein rondje?En longeren jullie ook?
)) niet verstandig is. Maar ik mocht het in geval van nood wel doen. En nood is dat als hij me aan de hand onder de voet zou lopen ivm zijn bokken/steigeren/trappen. Over de toekomst zegt hij dat het wel kan, maar dat je moet oppassen voor overbelasting. Omdat overbelasting de oorzaak van spat is. Hij zegt dat je het minste risico loopt als je niet longeerd en niet springt, maar het mag wel. En Lielle's veearts zegt volgens mij dus dat het sowieso wel kan.
). Dus dan lopen we op een volte van 20x30 meter ongeveer (onze bak heeft een goede bodem, maar is niet zo groot). haf_jessie schreef:oke gelukkig,want ik moet nu natuurlijk nu longeren om die rug sterker te maken,en ik had er een beetje een dubbel gevoel bij.Wat ik nog vreemd vind he,in okt was ze in emmeloord,is ze geopereerd aan een bult bij heup,en daar hebben ze ook haar sprong uitverdoofd,en daar merkten ze geen verschil.2 maanden later in bodegraven wel.Ik heb eigenlijk twijfels of die spat echt zo erg is,en of ze er last van heeft.
Lielle schreef:blijft raar, al die verschillende verhalen. Een training zoals ik zaterdag heb gereden is toch echt een flinke belasting, en daar toont ze totaal niets van.

Jennyxx schreef:Lielle, ik heb de kopieën ontvangen. Thanx! Ik ga ze vanavond uitgebreid lezen
Lielle schreef:ik heb geen adres van jou, anders had jij ze ook al
. Ik heb je een pb gestuurd. 

Loopt ze weer helemaal goed?
De eerste keer rende hij tig rondjes in galop voordat hij zich liet vangen. Het spronggewricht was toen weer heet
Dat vind ik toch eng. Maar hij liep niet kreupel gelukkig!! De tweede keer ging ik, nadat hij als een gek 2 rondjes gegaloppeerd had, op mijn hurken zitten en toen stopte die draak hi hi. Het spronggewricht was toen wel weer warm, maar niet heet.