manfredie schreef:ik ben van plan om me paard te laten beslaan door van nassau..waarschijnlijk komt hij dan idd op het breakover beslag te staan. Hij staat nu op ijzers die eronder gezet zijn op de kliniek, alleen door het zooltje komt er toch weer teveel druk op zijn voeten te staan en dit is weer te zien aan zijn manier van bewegen.
Ik heb heel veel positieve dingen gehoord over dit soort beslag zowel voor paarden met HKO als paarden met atrose en spat.
ik hoop iig dat mijn paard hier ook baat bij heeft..ik wil niet adt hij onnodig pijn lijdt dat heeft tie al teveel gehad nu.
Mijn paard is er in het begin heel goed op gaan lopen..ik zag iig verbetering na het breakover beslag met een ingelaste balk.
Nu we rijden volgens antoine de bodt heeft hij weer gewone ijzers en daar doet hij het echt heel goed weer op.
Maar het beslag van van nassau is zowiezo goed beslag jammer dat er bij ons op stal geen smid van buitenaf mag komen dus moet ik het doen met de smid van stal.
Maar zoals ik al zei hij loopt nu op gewone ijzers ook heel goed.
Heb ook het hele weekend voor het eerst in lange tijd weer meer dan een uur buiten gereden met alles er op en eraan..galop iets hardere galop draf en stap
Het was echt ouderwest genieten ben trots op ons!