capopjekop schreef:Waarom vind je het overdreven?
Zoals ik het nu lees staat de pony gewoon op gras en wordt er medische zorg ontzegd die nodig is om de pony weer gezond te krijgen en gezond te houden. Dat is gewoon dierenmishandeling.
Daarnaast wordt de pony heus niet meteen weggehaald. De inspecteurs gaan kijken hoe het eraan toe gaat en als het nodig is krijgt de eigenaar instructies om de zorg voor de pony beter te krijgen. Wellicht luisteren ze dan wel, want met jouw tips doen ze niks. Dit is overigens geen aanval op jou hoor. Jij doet idd wat je kan en hebt het beste met de pony voor. Maar dat kan ik helaas niet zeggen van de eigenaar.
Ik vind het denk ik overdreven omdat het dan allemaal zo heftig word. Ik vind het ook heel sneu voor Blessie maar ik wil eerst zeker weten dat ik echt alles heb geprobeerd voordat ik 144 ga bellen.
En ik denk ook niet dat het gewaardeerd word als ik 144 bel...
En ik wil daar wel gewoon blijven komen om de paarden te blijven verzorgen.
Op de stenen loopt ze alleen nog gevoelig maar wel minder gevoelig als eerst.
dat duurt vast nog even voordat het echt gebeurd maar toch... ik heb toen wel even laten weten dat ik daar echt niet mee eens ben maar daar luisteren ze toch niet naar... 
) wel met meerdere in (uiteraard ook weer afhankelijk van de grootte van de pony's
hopelijk kunnen jullie mij helpen
maar het gaat ook gewoon soepel enzo.