Hopelijk niet een te erge terugval nu
.... Ik ben benieuwd naar de update. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toonde geen koliekverschijnselen.

Dus de DA weer gebeld en die kwam direct na de middag.
én zelfs heel klein beetje mest, wel inderdaad een dunne vlaai.

Dus heb m gisteravond nog onder de waterspuit gezet. 

Echt, ik voel me zo moedeloos.... Ook weer tegen de verhoging aan en een dikke snotneus. De prednison is er nog steeds af, waarschijnlijk zit het daar in. Z'n lijf moet het nu echt helemaal zelf doen en heeft het door die stomme auto-immuunziekte moeilijk om zowel de straalkanker aan te pakken als de weerstand op peil te houden. Ik ben sinds het weekend gestart met kuur om z'n imuunsysteem en weerstand een boost te geven en op te krikken, dus het is maar te hopen dat het snel aanslaat, anders vrees ik dat en z'n straalkanker ineens weer terug komt en we dus weer aan de prednison moeten.
Hij wordt nooit gemeen, maar vreugdebokjes en flinke sprintjes op strand dan! Geweldig! Vrolijke tinus is het dan!
Hopelijk slaat de kuur voor zijn weerstand goed aan en gaat hij het op eigen houtje redden! Ik duim voor jullie!Jaan81 schreef:Nog een vraag over de honing. Hoe smeren jullie dat op de stralen? Ik doe het nu met een kwast, maar heb het idee dat het daardoor snel versuikert? Herkennen jullie dat? En hoe bewaren jullie het?