heel lief...ik ging haar masseren met de massageborstel bij haar schoft en stond met mijn rug naar haar toe...en ten ging ze paar seconden heel lief terug kriebelen....dat heeft ze echt nog nooit gedaan popje is het..
hihihi schetig Min Pown staat tegenwoordig alleen maar te flemen, want alles vind die vies ruiken hahahaha Heb van het weekend glitterspray gekocht echt super grappig af en toe zou ik willen dat ik 14 was, dan hoef ik me niet te schamen voor mijn aankopen
Komt vast wel goed hoor, moet toch wel met al die Af en toe denk ik wel is dat ik diep in me hart toch wel ergens een Penny ben Een Penny met een PennyPown
Whahahaha ben ondertussen al "volwassen penny" Volgens mij kan je er ook wel een beetje voor door hoor
Weet je vroeger waren de Penny's niet zo vervelend en veel eisend als nu! Tegenwoordig roepen ze maar dat je niet goed voor je beest zorgt en willen allemaal rijden, wat ze niet kunnen Vroeger was ik allang blij dat ik iemand mocht helpen met borstelen
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-12 10:42
ooo ja ik was toen ik 15 was super blij dat ik mocht lopen met een shetlander.. en mocht deze ook poetsen..in ruil moest ik stenen sjouwen bij iemand...vond ik helemaal niet erg en toen was ik 15
vroeger toen ik nog iets jonger was kreeg ik in de vakantie ( op de camping) 10 gulden van mijn oma per week...laat dat nou net het bedrag wezen waarvoor je een shetlander voor een uur kon huren... je raad al waar AL mijn geld naartoe ging...en met de paardenmarkt? maanden van te voren sparen zodat ik 25 gulden had zodat ik 25 ritjes kon maken toen ik 16 was kon ik eindelijk zelf les betalen en ben meteen 2 keer id week gaan lessen...en na dat 2-3 maanden te hebben gedaan kwam ik eelkje tegen... ik was echt helemaal in de wolken...wist niet wat mij overkwam..altijd dromen van eigen paard en dan ineens zo'n mooie tegenkomen...die ik mocht beschouwen als bijna van mezelf.. gelukkig is ze sinds dec. 2011 lekker van mij ik heb alles voor Eelkje over...ze is echt mijn maatje.. vandaag word de pony van een stalgenootje ingeslapen...gisteren echt beroerd weg gegaan van stal...wetende dat dit misschien in de toekomst ook het lot is van eelkje... Ik zou niet weten wat ik zonder Eelkje moet...Ze is echt mijn zielsmaatje voor het leven...
Oh vreselijk als je, je paard of pony in moet laten slapen. Je moet er inderdaad maar niet te veel aan denken, dat er misschien ook zo'n dag voor jou aankomt.
Wij hebben het in April ook gehad. Paard van me schoonzus waar ik eerst op reed was al 20. Uurtje op de andere wei gestaan en kreeg koliek. Dat was 's middags, dierenarts geweest en we dachten dat ze weer een beetje opknapte. 's Avonds ook weer dierenarts geweest, omdat het slechter met haar ging en ze knapte weer op. 's Nachts kreeg ze weer een aanval en toen mocht het helaas niet meer baten en moest me schoonzus haar ook in laten slapen. We missen haar nog elke dag en elke dag als we langs de wei rijden dan ontbreekt er nog altijd eentje, echt vreselijk Hoop het echt voorlopig niet meer mee te maken.
Ik roep altijd dat de Pown en de kat een eeuwig leven hebben en dat ze altijd bij vrouwtje blijven, totdat ik er niet meer ben Was het maar zo makkelijk
whaha ja dat is een goede (eelkje + Poown en andere zaken) ik heb wel een HK topic..: [HK] Ook een raspaard schijt als een karhengst #1 er word al een hele tijd niets meer in gepost...misschien als jij je aanmeld dat ik dan wat leven er in kan blazen...kunnen we daar lekker kletsen
Ik hooooooop het ook. Lig nu nog Op bed. Zo maar eens aankleden en naar Eelkje. Vriendlief komt om 10 uur broodje bal met mayo brengen. Zoveel spanning... Dan mag je vet en ongezond eten in de ochtend
Eelkje was heel braaf bij de dierenarts ze moest aan de longeer en had verwacht dat ze ging knetteren maar dat viel tegen ze maakte braaf haar rondje. Rechtsom was ze nog kreupel. Door dat het bot nog onregelmatig is wrijf dit over de aanhechting van de banden. Dit moet ze trainen vandaar dat we het volgende schema hebben meegekregen: 3 weken 30 min stappen. Dan 2 weken 30 min stappen en 5 min draf. Daarna 2 weken 30 min. Stappen en 10 min. Draven. Laatste 4 weken mag ik er ook op. Alles rechtuit. Er zit in ieder geval wel veel vooruitgang in. Maar helaas nog geen wei. Maar we zijn wel zover dat ik er bijna weer op mag.
Pfff nog een lange weg te gaan, maar wel fijn om te horen dat het goed vooruit gaat. Nou over 4 weekjes kun je dan eindelijk een beetje rijden. Wel lekker een beetje op het gemakje een buitenritje doen. In een half uurtje 40 minuten kun je toch een leuk rondje doen en zijn jullie er alle bei ff lekker tussenuit.
Ja klopt. Hiefsmid komt er deze week weer ijzers onder zetten. Dat gestap op de weg is echt funest voor haar hoeven. Elke dag verplicht relax buitenritje. Niet verkeerd al zeg ik het zelf