ze was ook heel aanhankelijk...ik denk dat ze hengstig moet worden...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
popje is het..

af en toe zou ik willen dat ik 14 was, dan hoef ik me niet te schamen voor mijn aankopen

Komt vast wel goed hoor, moet toch wel met al die
je raad al waar AL mijn geld naartoe ging...en met de paardenmarkt? maanden van te voren sparen zodat ik 25 gulden had zodat ik 25 ritjes kon maken
toen ik 16 was kon ik eindelijk zelf les betalen en ben meteen 2 keer id week gaan lessen...en na dat 2-3 maanden te hebben gedaan kwam ik eelkje tegen... ik was echt helemaal in de wolken...wist niet wat mij overkwam..altijd dromen van eigen paard en dan ineens zo'n mooie tegenkomen...die ik mocht beschouwen als bijna van mezelf.. gelukkig is ze sinds dec. 2011 lekker van mij
Ik zou niet weten wat ik zonder Eelkje moet...Ze is echt mijn zielsmaatje voor het leven...
na
(eelkje + Poown en andere zaken) ik heb wel een HK topic..: [HK] Ook een raspaard schijt als een karhengst #1 er word al een hele tijd niets meer in gepost...misschien als jij je aanmeld dat ik dan wat leven er in kan blazen...kunnen we daar lekker kletsen 

Heel veel sterkte vandaag Miekjuh en Eelkje, ik ga zo hard voor jullie duimen, hoop echt dat Eelkje morgen de dag lekker op het gras kan beginnen
Broodje bal met mayo, werkt altijd goed vette hap
Komt goed, het kan toch niet anders na al die weken rust.
Pfff nog een lange weg te gaan, maar wel fijn om te horen dat het goed vooruit gaat.

voor de zekerheid de 3 weken dat ik moet stappen maar er naast blijven