Hopen dat t meevalt zeg want als je al zover bent... Arme jij. Duim voor je dat t niks ernstigs is.
Ik ga woensdag weer naar de kliniek met de mijne. Schrok vrijdag heel erg. De bult was opeens weer heel dik en warm terwijl ie al even mooi was. Maar gisteren op mijn verjaardag kreeg ik als kadootje een heel mooi dun been. Was zo blij. Ging er echt met angst naartoe hoe erg het zou zijn smorgens. Was echt stomverbaasd. Volgens de DA kan dat gebeuren en is dat redelijk normaal.
Woensdag wordt de 2e echo. 15 Juni is t gebeurd... Dus ruim 2 maand nu. Schijnbaar kunnen ze dan al aardig inschatten hoe het herstel verloopt. En zou ik als het goed is horen of er uberhaupt nog een kans in zit dat we ooit nog weer wedstrijden kunnen rijden. Ben erg benieuwd of het herstel een beetje goed loopt daarbinnen want van buiten kun je er geen pijl op trekken. Dik been koud been warm been dik been. Maar boven alles gelukkig een happy paard in de wei en niet meer zo depri als in t begin gelukkig. Alleen ondeugend