Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:maar hij loopt niet kreupel,heeft geen pijnstillers,en loopt s'ochtend absoluut niet stijf 'n box uit,niet slecht voor een paard van 20 met een waslijst van medische geschiedenis.
geerke schreef:maar hij loopt niet kreupel,heeft geen pijnstillers,en loopt s'ochtend absoluut niet stijf 'n box uit,niet slecht voor een paard van 20 met een waslijst van medische geschiedenis.
en het belangrijkste...hij is mijn allessie!
Arabesk schreef:
SpikyBlue schreef:En nog een mooie foto van een (eigenhandig opgegraven) paardenondervoet:
fransje23 schreef:Ik zal binnenkort ook weer met Arabesk afspreken voor de afrol- en landingsfilmpjes.
Citaat:Ik ken ook je topic Straal ziet er netjes genezen uit! Straalkanker was het toch?
Ijzertje ligt er niet helemaal recht onder.
Heeft de behandelend smid daar een reden voor?
Ijzertje is 1 om 2 genageld... normaliter 3 om 4 of 3 om 3. Maar ik denk dat jouw smid daar ook een reden voor heeft? Haha, of de foto is natuurlijk gemaakt tussen de benen van de nog "zwoegende" smid.
randie schreef:@ fransje, nu zijn zijn voorvoeten scheef? of staat hij toevallig een beetje ongemakkelijk, heb je ook
een foto van voren op ijzers?
geerke schreef:+sorry dat ik jullie lastig val met al mijn horror foto's....wat zouden jullie doen in dit geval(geld speelt dus geen rol)
SpikyBlue schreef:Ik kan me nog herinneren dat je aangaf dat voetassen niet bestonden en dat het iets mystieks is wat alleen hoefsmeden zogenaamd kunnen zien![]()
Maar ik ben blij dat je erover begint hoor!
geerke schreef:Op de foto's is de scheur niet zo duidelijk te zien,wel zie je nog een plekje blauwsel wat de slager er op gespoten heeft.
links het kleine half broertje en rechts de merrie
sorry dat ik jullie lastig val met al mijn horror foto's....wat zouden jullie doen in dit geval(geld speelt dus geen rol)