Als ze zelfs al zo slecht is op zware pijnstillers, ging ik ook wel twijfelen.
Ben benieuwd wat je DA voor de rest zegt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sinelia schreef:hoi, ik praat en lees al een hele poos mee.
Sinelia heeft ook spat, maar dat gewricht is in oktober met cortison ingespoten. Daar heeft ze goed op gereageert. Is het nu zo dat als dat ook niet meer werkt dat ze dan nog aan de Tildren kan?
Justnon schreef:Nou ik heb overleg gehad met de kliniek en ik moet het nog 1 week aankijken met 2 x daags zakje pro dynam.
Is ze dan nog niet beter dat krijgt ze een ontstekingsremmer ingespoten + tildren en dan na 30 dagen weer nog keer tildren.
Dus we blijven toch maar hopen op het beste en dat dit wel aan gaat slaan bij haar!
Justnon schreef:Netje: Dat is idd hetzelfde als bute, bij mij was geen sprake van afbouwen.
Ik moest dit eigelijk op deze manier 2 maanden geven maar ze reageert er niet op. Ze loopt nog net zo kreupel als voordat ik het gaf
Netje schreef:Justnon schreef:Netje: Dat is idd hetzelfde als bute, bij mij was geen sprake van afbouwen.
Ik moest dit eigelijk op deze manier 2 maanden geven maar ze reageert er niet op. Ze loopt nog net zo kreupel als voordat ik het gaf
Oké; misschien nog een idee om naar de rug te laten kijken (bijv. door een ostheopaat). Als die van ons kreupel liep (voordat we wisten dat het spat was) lieten we de ostheopaat haar rug behandelen en dan liep ze vaak weer een tijd helemaal goed. Later hoorden we dat - omdat ze haar been dat zeer deed ging ontlasten - ze anders ging lopen en last van haar rug kreeg. Nu ze weer helemaal goed loopt heeft ze ook geen last van rugpijn meer (ze is echt superlos in de rug nu), maar dat kan ook meespelen als ze kreupel lopen.
maikeltje schreef:Zack, rugproblemen en spat gaan helaas ook vaak samen.....ik hoop op een goede uitslag voor je
Zack schreef:@netje
Met rugproblemen moet je je paard never en te nooit helemaal stilzetten.
We hebben een ander paard op stal die al een tijd loopt bij de kliniek vanwege zijn rug.
En die zeggen ook, Never een paard met rugproblemen stilzetten dan vererger je het probleem alleen maar.
De fysio heeft mij een trainings schema gegeven ook op basis dat hij eventueel spat zou kunnen hebben, dus ga ervanuit dat zij wel gelijk heeft
Er zijn genoeg mensen erbij geweest die er verstand van hebben dus dat zit wel oke