Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lizaa01 schreef:MontyRulezz, wat super zeg!!
Ik heb ook goed nieuws! Vanmorgen ben ik met mijn paard Valery naar de kliniek geweest.
Aangezien het filmpje van afgelopen zaterdag geen goed beeld gaf, ging ik er eigenlijk een
beetje van uit dat er niet veel verbetering te zien zou zijn, gelukkig is dit wel het geval!
Er was bijna niets meer te zien van de kreupelheid, de da zei dat hij goed moest kijken om nog
iets te kunnen zien. Ook op de scan bleek dat het verbeterd was.
Nu mogen we het draven verder gaan op pakken en over 8 weken gaan we weer terug.
Als alles goed gaat zitten we in week 7 en 8 op 15 minuten draven.
Valery mag nog niet echt op de wei, maar aangezien de stal met een pad aan de wei verbonden zit,
mag ze tussen de stal en een heel klein stukje wei vrij rondlopen overdag. Dan kan ze zelf kiezen of
ze buiten of binnen wil staan.
Ze staat er nu op en het gaat erg goed. Heb haar een beetje sedatie pasta gegeven maar de helft ervan heeft ze uitgespuugd haha. maar ze is rustig en staat alleen maar te eten.
Ben erg opgelucht!
Annetje schreef:Lizaa01 schreef:MontyRulezz, wat super zeg!!
Ik heb ook goed nieuws! Vanmorgen ben ik met mijn paard Valery naar de kliniek geweest.
Aangezien het filmpje van afgelopen zaterdag geen goed beeld gaf, ging ik er eigenlijk een
beetje van uit dat er niet veel verbetering te zien zou zijn, gelukkig is dit wel het geval!
Er was bijna niets meer te zien van de kreupelheid, de da zei dat hij goed moest kijken om nog
iets te kunnen zien. Ook op de scan bleek dat het verbeterd was.
Nu mogen we het draven verder gaan op pakken en over 8 weken gaan we weer terug.
Als alles goed gaat zitten we in week 7 en 8 op 15 minuten draven.
Valery mag nog niet echt op de wei, maar aangezien de stal met een pad aan de wei verbonden zit,
mag ze tussen de stal en een heel klein stukje wei vrij rondlopen overdag. Dan kan ze zelf kiezen of
ze buiten of binnen wil staan.
Ze staat er nu op en het gaat erg goed. Heb haar een beetje sedatie pasta gegeven maar de helft ervan heeft ze uitgespuugd haha. maar ze is rustig en staat alleen maar te eten.
Ben erg opgelucht!
Ik moet echt de hele tijd aan je bericht denken en heb je filmpje nog een paar keer gezien. Ik snap echt niet dat je paard niet kreupel liep tijdens de controle van de da. Heb je daar er wel op gezeten om te laten zien wat hij doet? Hoe gaat het nu met je paardje? Kun je een nieuw filmpje plaatsen?