Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flaptop schreef:Vandaag weer hele dag in de paddock. Zijn hoeven voelen vandaag koel aan, dus ben daar erg blij mee.
Vandaag ook afgebouwd van 1,5 naar 1 zakje pijnstiller. Hopelijk is de acute fase snel voorbij.
Verder een goede leverancier van arm hooi gevonden die zijn hooi ook test. Hij gaf aan dat er veel suikers in veel hooi zit door de droge zomer afgelopen jaar.
judithM schreef:Flaptop schreef:Vandaag weer hele dag in de paddock. Zijn hoeven voelen vandaag koel aan, dus ben daar erg blij mee.
Vandaag ook afgebouwd van 1,5 naar 1 zakje pijnstiller. Hopelijk is de acute fase snel voorbij.
Verder een goede leverancier van arm hooi gevonden die zijn hooi ook test. Hij gaf aan dat er veel suikers in veel hooi zit door de droge zomer afgelopen jaar.
Bouw de bute niet te snel af. Ook al gaat het beter. Dit is een fout die veel mensen maken...
Mama_Rianne schreef:Helaas mag ik mij ook melden.
Onze Toos is bevangen. DA heeft pijnstiller ingespoten en heb bute gekregen, 1 zakje per dag nu. Ze adviseerde om gluco balance te gaan geven van phytonics. Nu zag ik dat horseflex ook een soort gelijk iets heeft. Iemand daar ervaring mee?
Flaptop schreef:Mama_Rianne schreef:Helaas mag ik mij ook melden.
Onze Toos is bevangen. DA heeft pijnstiller ingespoten en heb bute gekregen, 1 zakje per dag nu. Ze adviseerde om gluco balance te gaan geven van phytonics. Nu zag ik dat horseflex ook een soort gelijk iets heeft. Iemand daar ervaring mee?
Balen :-(. Weet je ook de oorzaak van de bevangenheid?
Ik ken gluco balance niet. Ik geef elke avond tijdens de bute in de spuit ook magnesium citraat. En pony krijgt 150 gram Metazoa voor de vitaminen. Ik heb het idee dat hem dat heel erg goed doet!
Halve zakje vandaag gaat goed. Duimen dat we volgende week kunnen stoppen.
Mama_Rianne schreef:We verdenken haar van IR/cushing, maar daar kan ze nu niet op getest worden. Ze staat 24/7 in haar paddock en komt niet op de wei.