Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mysa schreef:Wil iemand mij even streng toespreken en me vertellen dat ik door moet werken ipv steeds rond te snuffelen op het web.
Maar ja, wie ben ik (zit zelf ook op het werk
)marcellie schreef:ik heb mij oude pony terug gekocht. volgens de eigenaren in ze bevangen (geweest) ik ga haar zaterdag ophalen, maar wat ga ik haar voeren??
het is een oude pony van 22 jaar, ze is ongeveer 1,25 hoog. en (te) dik.
alvast bedankt
. 

maar bleef zeggen dat hij iets anders had. Ik denk dat zijn longen iig en wellicht ook zijn hart toen zijn aangetast. Toen de second opinion was, had hij 64 in rust en 96 na 3 passen draf. En de hele tijd die raspende ademhaling. Hij heeft daarna ook nog een tijd nageknepen, dat is nu minimaal geworden, maar niet helemaal zoals het hoort. Volgens de DA is hij niet dampig, maar hij zei wel dat als ik hem op stal gehouden had ipv 24/7 buiten met een schuilstal, dat het wel had kunnen gebeuren. Maar ik denk dat iedereen zijn pony/paard hier zo goed kent, dat alle kleine voortekenen opvallen, en die zijn toch individueel.