Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Mijn paard was ook vervelend toen hij ijzers kreeg ivm zijn hb. Hij wilde echt niet op 1 been staan, ging hangen en scheurde alles kapot.
Normaal gesproken staat hij te slapen bij de smid. En vroegah, tijdens zijn "sportcarriere" had hij altijd ijzers en was hij ook superbraaf bij de smid.
In mijn geval werkt mijn smid ook bij de kliniek waar ik altijd naar toe ga, dus heeft de da hem gewoon even een pijnstiller gespoten. En toen ging het een heel stuk beter.
Jammer dat je smid weinig begrip heeft voor de situatie.
Is er ook nog siliconen tussen de leren zool en de hoef gespoten of heeft ze alleen een leren zool?
horsii schreef:nee zitten geen siliconen tussen. Zou dit wel verstandig zijn? Hoe het nu met der is weet ik niet. Ga er vanmiddag heen. Ze staat trouwens niet op pijnstillers. Ze is 1juni bevangen geraakt en heeft twee weken pijnstilling gehad, hierna niet meer.
Marijuhhhhh schreef:[***] schreef:Mijn paard was ook vervelend toen hij ijzers kreeg ivm zijn hb. Hij wilde echt niet op 1 been staan, ging hangen en scheurde alles kapot.
Normaal gesproken staat hij te slapen bij de smid. En vroegah, tijdens zijn "sportcarriere" had hij altijd ijzers en was hij ook superbraaf bij de smid.
In mijn geval werkt mijn smid ook bij de kliniek waar ik altijd naar toe ga, dus heeft de da hem gewoon even een pijnstiller gespoten. En toen ging het een heel stuk beter.
Jammer dat je smid weinig begrip heeft voor de situatie.
Is er ook nog siliconen tussen de leren zool en de hoef gespoten of heeft ze alleen een leren zool?
Arme paardjes. Hebben ze hierna ook veel last van het beslaan? Of dien je achteraf de pijnstiller ook nog een paar dagen toe?
Kan me namelijk voorstellen dat nagelen in een zere hoef niet heel fijn is.
Hoe is het nu met jou paardje Horsii?
jesito schreef:Marlis schreef:@safiera, hij wil het niet meer doen omdat ze lelijk deed tijdens het beslaan, ze sloeg met der benen.
Peeps is normaal gesproken altijd dood mak bij de smid en dat weet hij ook, dus vind het wel een beetje appart dat je gelijk een paard niet meer wil bekappen als ze een keer vervelend is...
Ja hallo, hij is gewoon smid dan had hij een kantoorbaan moeten nemen![]()
Zal waarschijnlijk de eerste keer zijn dat je paard ijzers krijgt, dat is even wennen.