Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben zo blij. Ik rij haar nu ongeveer drie kwartier redelijk intensief stap draf en galop. Deze belasting kan ze dus goed hebben dus ik mag er nu ook weer zijgangen bij gaan pakken en zoals de veearts het omschreef gewoon weer gaan paardrijden! Al met al inmiddels weer 10 maanden verder. Met het weilandseizoen voor de deur blijf ik nog wel op mijn hoeden maar goed ze gaat samen met haar vriendje op een apart stukje (ze staan bij ons allemaal op een eigen stukje) dus heel erg rennen en slidingstops maken gebeurd gelukkig niet veel. Heel hard hopen dat het nu nooooit meer terug komt want na twee keer ruim tien maanden eruit te zijn geweest ben ik daar wel een beetje klaar mee. De angst zal er nog wel in blijven zitten want bij iedere misstap o.i.d. denk je toch weer neeeee. Voor iedereen die nog niet zover is veel succes en ik hoop dat jullie ook snel weer op dit niveau komen.
En we mogen starten met rijden. beginnen met gewoon 10 min. stap en zo opbouwen, later stukjes draf meenemen, lekker naar buiten gaan,.... Dan nog een laatste (hopelijk toch) check en dan mogen we "echt" aan het werk. Heb gister voor het eerst weer op mijn dikkie gezeten...zo'n geweldig fijn gevoel!
)
gelukkig ging het wel steeds ietsje beter met hem, dus geen rare terugvallen etc. gehad, wat ik hier soms wel lees. je kan nu niet meer aan hem zien dat hij iets aan dat been heeft gehad, dat zei de dierenarts gisteren ook! hij loopt helemaal zuiver.
Wat is het moeilijk om die droom op te geven, zeker als je er zo lang voor gevochten hebt..