Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd schaapje wat een goed nieuws!!!
Echt super dat je weer mag opbouwen. Mijn paardje was de eerste keer draven ook stijf en een beetje verward; weet je zeker dat we gaan draven!? Inmiddels een weekje verder met een paar rondjes draf per dag en het gaat iedere dag beter. Stap een kwartiertje in de bak en rij voorwaards neerwaards, een beetje inbuigen en oppakken. Ze is alweer een stuk soepeler.
.

Gek paard! Maargoed, geef haar ook de schuld niet. Was vast blij dat we eindelijk weer buiten waren na 15 weken.
. Nu was het zaak om die vezels sterker te maken, en te zorgen dat ze in de juiste trek-richting zouden groeien. Iets meer uitdagen dus
. Vales kreeg groen licht voor in een klein weitje staan, in een buitenstalletje, ik mocht er weer óp en we mochten de draf op gaan bouwen.
)
.
. Ik ben héel blij dat het allemaal zo voorbeeldig is gegaan, ik had me geen betere genezing kunnen wensen!
!!
Ze heeft blessure aan der rechtervoorbeen, maar ook ik kan inderdaad niks verontrustends vinden in het filmpje. Toch gaf mijn gevoel wat anders aan, dus vandaag weer terug gegaan naar 1 minuut draven. Even dit een paar dagen volhouden en dan langzaam weer opbouwen naar 3 minuten.
Later met opbouwen voelde ik iets nieuws, iets geks en toen bleek hij inderdaad kreupel door een ontstoken buikspier.
ben toch steeds weer bang voor zn been. Herkent iemand dit toevallig?
Ze houdt haar achterbenen vrij recht en haar rechter achterbeen plaatst ze buiten de massa. Hiervoor staan we ook 2/3x per jaar in behandeling van de fysio. Fysio heeft ook aan gegeven dat we nu met de blessure zeker een terugslag zouden krijgen omdat ze nu wel kan behandelen maar het geen zin heeft als mevrouw zo weinig doet. Dus ze is al dik een half jaar niet meer behandeld.