Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Dus hoelang het zadel oke blijft is even de vraag maar goed dat gaan we meemaken. Vanmorgen voor het eerst sinds 9 maanden weer een half uur les gereden inclusief draf en galop. Jeeee dat was lang geleden! Die les ging weer heerlijk, af en toe als ze haar lijf zelf probeert te ontzien en daardoor haar rechter achterbeen buiten de massa wil zetten dan loopt ze achter niet helemaal lekker. Dit moet ik dan corrigeren door haar richting travers te rijden en haar zo te "dwingen" dat rechter achterbeen goed te gebruiken, en dan loopt ze prima. Dit is altijd al een puntje van aandacht en zolang ik aan het rijden ben is dat goed voor te blijven maar ja na 9 maanden niets tot weinig doen is dat natuurlijk weer een stuk minder geworden. Voor in ieder geval, waar de blessure zat, loopt ze goed en daar ben ik zooooo blij mee!
. vandaag ging een stuk beter. dierenarts zei ook dat ik een klein stukje mocht draven als hij druk bleef, om de druk er een beetje af te krijgen zeg maar. vandaag voor het eerst een klein stukje gedraaft en hij was daarna idd een heel stuk rustiger, zelfs een stuk met lange teugel gestapt. voelde echt heerlijk om weer een klein stukje te draven en ook niet onbelangrijk, hij liep goed