Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(dat is soms ook weleens anders
)
ja ik zou proberen haar wel serieus aan het werk te zetten aan de longe, alleen dat jij er dan niet op zit, dus wel lekker nageeflijk en kont er goed onder.
maar met de sneeuw nu heeft ze noodgedwongen rust
Gelukkig gaan ze hier ook met de sneeuw een hele dag naar buiten en heeft ze toch beweging!
en met 1.75 is dat best indrukwekkend haha maar doet geen vlieg kwaad al heb ik wel een hoop in handen dan..
geen land mee te bezeilen haha
vandaag een ritje gemaakt van ongeveer 10km (ritje van ongeveer anderhalf uur).. na een week alleen in de paddock en land vanwege de sneeuw wordt meneer erg baldadig en wil hij graag wat doen dus veel stappen en stukjes recht toe draven en dat gaat een heel stuk goed totdat hij ineens weer kort gaat lopen in stap en dat werd steeds slechter en slechter totdat hij echt kreupel begon te lopen..toen waren we gelukkig al bijna thuis..hij heeft nog een uurtje op het land gestaan en toen ik hem eruit haalde liep hij weer aardig oke...dit deed hij ook afgelopen zomer na een ritje wat langer is dan een uurtje..heb toen al geprobeert om niet te draven op het harde deed hij het ook..blijkbaar is een simpel buitenritje van anderhalf uur al te veel