Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Narcissa schreef:Een paard vijf jaar pijn laten lijden en als het bijna game over is de nodige zorg onthouden omdat haar trots inslikken te moeilijk is, dat is geen stap te ver? Kop in het zand steken en zogenaamd leuke filmpjes posten terwijl het hoefbeen elke moment zo ver kan kantelen dat het door de zool komt (extreem pijnlijk!!!), dat is geen stap te ver?
Hippotha, ik ben blij dat je het gedaan hebt.
Shanna schreef:Ik heb dit bijwerken inderdaad in overleg met dierenarts en hoefsmid gedaan, onder begeleiding van iemand met verstand van zaken die ervaringsdeskundige is met bevangen hoeven. Ik ben al geruime tijd aan het oefenen op mijn andere paarden dus niet zonder enige ervaring aan Bijke begonnen.
poes schreef:Ik had wel verwacht dat er opt dit topic een melding zou volgen. Weet zelf ook niet goed waar ik daarvan vind. Anderzijds als ik ergens jarenlang een paard kreupel zou zien zou ik mss ook wel eens bellen. Moeilijk.
Wel vind ik het werkelijk schandalig shanna dat jij op bokt nog mod bent. Dit is een forum waar dierenwelzijn hoog in het vaandel wordt gedragen en wat mij betreft geef jij nu wel compleet het verkeerde beeld. Ik heb Bart hier ook over bericht maar hij lijkt zijn pb niet te lezen. Ga ook de hoofdmod aanschrijven.
xU_Blinghx schreef:Joh misschien heeft een kennis van Shanna het adres doorgegeven. Misschien heeft iemand het achterhaald. Weten jullie veel waar de waarheid ligt. Worden gelijk weer aannames gemaakt
Eerst lopen zeuren dat er actie moet worden ondernomen. Wordt dat gedaab gaat het te ver...
Ik ontstip dit topic want het dubbele moraal is weer flink aanwezig