Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iana schreef:Hier staat het gras te hoog om een graaskorf om te doen...daarom zet ik steekpaaltjes en schuif ze om de drie dagen op.
Vorig jaar had ze ook een graaskorf om maar dan lag ze na enkele dagen al open aan der kaken...pfff tis altijd wat
iana schreef:Er zit niks anders op dan uitproberen, ik ben hier ook al 3 jaar aan't experimenteren om er het beste van te maken en toch loopt het soms nog fout. Je kan ni meer dan je best doen, als moeder natuur er weer anders over denkt is't dikke pech.
Helemaal alleen in een paddock zie ik ook niet zitten, het is de gulden middenweg waar we moeten geraken hé...ni makkelijk
Marlis schreef:Niet een heel duidelijk filmpje maar vond peep net wat slechter lopen na een dag in de hit actief..
http://www.youtube.com/watch?v=EQi6yLQTS5E Zie ik spoken of loopt ze echt wat slechter? Ook schopten ze bij een van de achter hoeven uit krabben wat ze afgelopen dagen helemaal niet deed en ik mocht er vandaag niet aan zitten.
iana schreef:Er zit niks anders op dan uitproberen, ik ben hier ook al 3 jaar aan't experimenteren om er het beste van te maken en toch loopt het soms nog fout. Je kan ni meer dan je best doen, als moeder natuur er weer anders over denkt is't dikke pech.
Helemaal alleen in een paddock zie ik ook niet zitten, het is de gulden middenweg waar we moeten geraken hé...ni makkelijk
Marlis schreef:Marijuh: fijn dat het weer goed gaat. En je zelfs weer kunt rijden. Super.
Vind peep achter juist slecjter lopen. Als het morgen nog zo is bel ik maandag ochtend de dierenarts of die eind vd dag kan komen ivm school.
[***] schreef:Het klinkt goed Marlis! Hopen dat, dit zich zo doorzet. Mijn "hb-er" doet het ook nog steeds goed gelukkig. Longeer hem nu zo'n 20 min en laat hem zelfs af en toe even galoperen. Wat ik jammer vind is dat hij nog niet echt gewicht lijkt te verliezen, terwijl hij toch veel minder te eten krijgt en nu veel meer beweegt. Voorheen deed hij nl niets en nu longeer ik hem om de dag. Ik ga er vanuit dat hij op termijn toch wel wat gewicht verliest.
Mijn andere paard is wel al wat slanker geworden, want zij moet meedoen met het hb dieet van mijn grasmaaier. Maar goed, die rij ik ook zo'n 4 dgn p.wk.
Marlis schreef:Hmm net er even op gegaan maar vond der re voor niet helemaal lekker. Maar geen bevangenloopje. Stalgenootje en wij denken hoe je dat been ziet eerder iets met een spier/pees. Kreeg ook een pb van een bokker die ook in die trant dacht. Morgen de dierenarts bellen of ze komen kijken en dan desnoods binnenkort naar de kliniek voor foto's/echo.