N0a schreef:nou m'n ekyflex is binnen, dacht dat het poeder zou zijn maar is dus gewoon brokjes. Dan vreet die van mij het vast wel
Hoop dat het van mij ook snel binnen is!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vonneke schreef:N0a schreef:Lijkt overigens wel heel weinig in te zitten, weet niet of ik daar 3 weken lang elke dag 2 schepjes van kan geven
Kan ook niet. De pot is 600 gram en je voert 60 gr per dag. Dat is dus 10 dagen. Daarna 30 gr dag en doe je er 20 dgn mee
Wendie1992 schreef:Ja het is idd erg weinig als je het zo bekijkt. Maar dat is best vreemd want ik moet nog 1 weekje er mee doen en ik kom precies uit! Ik geef overgens wel 2 schepjes per dag, maar geen hele volle schepje. Net onder de rand geef ik en ik kom precies met 3 weken uit!
SerenePeace schreef:Verzorg haflinger heeft ook een bult op de pees, linksvoor.
We hebben 2 keer foto's laten maken, en een scan.
De bult was vocht, en de pees was gescheurd.
Ze staat nu al ruim een half jaar stil, niet alleen door de pees, maar ook omdat ze eerst een blessure aan d'r knie had waardoor ze niet mocht rennen e.d., en doordat ze een keer uitgebroken was, was d'r pees gescheurd.
Ze is nu langzaam aan het herstellen, heel langzaam...
We hebben al aardig wat medicijnen geprobeerd, maar het geneest maar niet.![]()
Dus nu hebben we een heel scala aan homeopathische medicijnen, en het gaat wonderbaarlijk genoeg iets beter!
Madam stapt nu elke dag 10 minuutjes om me heen aan de longe, en ze loopt goed.
De bult is alleen nog steeds niet weg, vraag me af of het wel vocht is...