Snoevie schreef:En je zit er dan op,Noa?
Wij stappen al bijna 9 weken,tijd gaat eigenlijk ook best wel snel........ik hoop eigenlijk ook dat ik er weer op mag. Maar ik hoorde op het fjordenforum dat een checkligamentblessure wel erg langdurig kan zijn.
Ja zit er dan op. Mocht al vanaf dag 1 erop zitten, ook braaf gedaan tot ze na 4 dagen totaal flipte en de sloot in sprong met mij erop. Daarna 12 weken aan de hand gestapt waar ze heel erg braaf was want ik durfde er niet meer op, op een uitspatting na soms. Maar afgelopen donderdag heeft ze me over het erf gesleurd en begon de lucht in te springen als een gek. Dus heb toen besloten dat ik er maar weer ging proberen op te klimmen. Vooral nu ik nog 8 weken extra moet omdat het blijkbaar niet genoeg gestimuleerd is/niet goed genezen. Dus begin nu rustig met stappen in de binnenbak, op stal hebben we er 3 waarvan 1 echt mooie harde vlakke bodem, dus die gebruik ik als die vrij is. En dat gaat erg goed tot nu toe! 
Paardlief vind het ook leuk, want die staat al met de lip te klapperen en de oortjes naar voren zodra ik met het hoofdstel aan kom lopen haha. Normaal deed ze dat nooit! En na het stappen heeft ze ook het idee dat ze gewerkt heeft en is helemaal weer in haar sas. Stuk minder chagerijnig dan dat ze was haha 
Ik wacht ook nog op mijn ekyflex. Ben echt benieuwd of het nou echt helpt!