Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dan worden het er 2!
Mag eigenlijk 40 minuten stappen, begin nu in de bak met 20 en bouw langzaam op naar 40 minuten. Bak is gelukkig goed harde bodem dus kan ik mooi stappen. Paar keer van hand veranderd en verder op de binnen hoefslag gereden, ging erg goed. Ze was heel braaf.
Been was na de tijd ook stuk dunner en zag er niks engs aan, dus kan vast niet verkeerd zijn. Hopen dat Ekyflex snel binnen komt. Heb hem gisteren besteld maar duurt nog paar werkdagen volgens mij
. zitten 2250 druppels in staat erop dus als je er 1 of 2x 30 per dag geeft kun je zo uitrekenen hoelang je ermee doet. Vind dat dit helpt naar mijn gevoel en het is zeer betaalbaar. Op de site vind je uitleg over versch.aandoeningen. Je kunt ook diverse samenstellingen mengen vlgs mij. Bv pees met artrose ofzo als ik t goed heb...
) en been ziet er super uit, geeft geen verandering na het bak werk. Dus hopelijk gaat het zo goed. Want zo is 8 weken stappen nog wel vol te houden
Snoevie schreef:En je zit er dan op,Noa?
Wij stappen al bijna 9 weken,tijd gaat eigenlijk ook best wel snel........ik hoop eigenlijk ook dat ik er weer op mag. Maar ik hoorde op het fjordenforum dat een checkligamentblessure wel erg langdurig kan zijn.