Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ka_tje schreef:WhySoWhite: mss kan je een vloeibaar supplement geven? Ik heb vernomen dat ze dat goed opnemen (beter dan poeder vind ik persoonlijk). Cortaflex HA solution is een heel goed supplement, maar jammer genoeg wel belachelijk duur. Een goedkoper supplement (ook vloeibaar) is Excellent Equiflex HA Liquid. Ik heb beiden gevoederd en beide werken goed bij mijn paard. Mijn paard heeft lage overhoef, gecombineerd met zeer ernstige hoge overhoef
Esry schreef:Mijn paard heeft dit al sinds ik hem heb, uit de klinische keuring kwam voos beenwerk. Mijn paard loopt niet slecht, nooit kreupel of iets dergelijks. Betekent dit voosbeenwerk en straal # tot 3 op zijn straalbeen ook dat hij per definitie zwakkere benen heeft, of staat dit niet direct in verbrand met elkaar? De dierenarts zei dat wanneer het op zijn derde is geconstateerd en als hij op zijn zevende er nog geen last van heeft het niet erg is. Maar ik vraag me toch af wanneer ik meer met hem wil gaan springen, of ik het dan niet vererger.
WhySoWhite schreef:Ka_tje schreef:WhySoWhite: mss kan je een vloeibaar supplement geven? Ik heb vernomen dat ze dat goed opnemen (beter dan poeder vind ik persoonlijk). Cortaflex HA solution is een heel goed supplement, maar jammer genoeg wel belachelijk duur. Een goedkoper supplement (ook vloeibaar) is Excellent Equiflex HA Liquid. Ik heb beiden gevoederd en beide werken goed bij mijn paard. Mijn paard heeft lage overhoef, gecombineerd met zeer ernstige hoge overhoef
Ik heb toevallig vandaag gehaald bij de dierenarts. is wel poeder kost 80 eurodoe je 3 a 4 weken mee... Mag hopen dat die het op eet anders ga ik echt steigeren