Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BasiNami schreef:Nou ik heb ook weer een update! Gister zijn we met Sham naar Wolvega geweest. Ontzettend aardige mensen, ze hebben anderhalf uur de tijd voor ons genomen en alles goed uitgelegd enzo.. (dat even terzijde)
Rechts was het al best veel ontwikkeld vergeleken met de foto's van 2 maanden geleden. Het is op 1 stukje nog actief en de rest was zelfs al dichtgegroeid! Links was nog steeds niet veel activiteit te zien, hij zei dat het ook best zou kunnen dat het zo blijft. Ze liep kreupeler dan hij vanaf de foto had verwacht. Op de cirkel was ze trouwens bijna goed, alleen op de buigproef viel het dus tegen.. Hij heeft aangeraden om haar 2-3 maand op het land te gooien en dan weer foto's te maken om te kijken hoe het is. Daarna zou ik een tildren infuus kunnen proberen. Hij verwacht nu dat het in ieder geval nog een half jaar duurt voor het beter is dus dat was wel redelijk lang.. (in ieder geval langer dan ik de hele tijd in mn hoofd heb gehad)
Opzich was hij wel heel positief, het was netjes aan het vergroeien en ook redelijk snel.
Typisch Sham trouwens, op de (kijkerige) cirkel liep ze erg goed, binnen met de buigproef behoorlijk kreupel, onderweg naar huis heeft ze de halve trailer afgebroken en in het land heeft ze keihard gerend en geboktHet is een echt tutje!
jessie84 schreef:Geven jullie je paard een suplement ivm de spat.Ik weet dat glucosamine heel goed is maar welke?