Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geerke schreef:maar het is hier nogal heuvelachtig,is dat niet zielig?
sorry,dit heeft nou echt niets met hoefbevangenheid te maken...hopelijk vergeven jullie het me.....
Isapaardje schreef:geerke schreef:maar het is hier nogal heuvelachtig,is dat niet zielig?
sorry,dit heeft nou echt niets met hoefbevangenheid te maken...hopelijk vergeven jullie het me.....
Off-topic: In heuvelachtig gebied kunnen ze 1x hun eigen gewicht trekken. Beetje shet zit al gauw tegen de 180 kg; koop een licht wagentje van ca. 50 kg en je kunt 130 kg "bijladen"
gemske schreef:Rustig hier! Hopelijk een goed teken. Ik heb wel weer een minpuntje...
Loopt Aurora eindelijk goed, is ze al een tijd aan het hoesten. Vanmiddag is dus de veearts geweest (ik was er zelf niet). Ze schijnt een stofallergie te hebben, dus ik moet voortaan hooi weken en eigenlijk andere bodembedekking in de stal. (heb nu stro).
VA zei houtkrullen of papiersnippers. Heeft een van jullie ervaring hiermee? (of met een allergiepaard)