Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther28 schreef:Nou had Boris gisteren eindelijk voor het eerst sinds juli weer een keer lekker aan t lopen....heeft wel even een half uur ruzie zoeken gekost omdat alles buiten de bak vele malen belangrijker was, maar daarna ging die het echt doen....
Karin schreef:Ik ben even een tijdje weggeweest hieren kom nu met een egoberichtje: mijn paard is vanmorgen op de kliniek door 2 paardenartsen rad bevonden en we mogen weer rustig gaan opbouwen.
Hij moet op de Equilibriums blijven, voorlopig met gelzolen. En hij moet eerst nog ff flink losgemaakt worden door de fysio/osteo, hij zit aardig vast. Maar het beeld was positief en we gaan vol goede moed opbouwen.
Hanneke84 schreef:Is een introvert paardje ook of niet?
De 1e foto staan jullie echt leuk op
Super leuk dier vind ik het!
rapido schreef:Ja wel ontopic blijven hé?! Theemutsen doe je maar op hyves ofzo!! Er zijn namelijk ook mensen hier die info over Hoefkatrol zoeken en niet pagina's lang slap geleuter willen lezen!!
marleen_usar schreef:Die van mij heeft namelijk 2 en half en 4 en heeft nergens last van, ik twijfel namelijk wel eens aan het oordeel van de D.a.