. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

achja zolang mijn paard er niet slechter van gaat lopen maakt het mij niet zoveel uit.
en ik zei al: ik 'liet' niets doen, HIJ vond de achterhoeven niet nodig dus zijn ze niet gedaan. Ze zijn ook niet echt nodig, de wand stond maar een kleine 3 mm hoger dan de zool dus die heb ik net eigenhandig wat korter gevijld (vraag niet hoe, m'n handen liggen nu overal open), verder er niet aan geklooid.
en ben meteen weer een stukje wijzer geworden.
en m'n zus heeft toezicht gehouden. Als je wilt kan ik wel foto's laten zien? Ik kon alleen richting zijn hielen het niet veel lager maken omdat ie anders op alleen z'n straal zou lopen en daar ga ik no way aan zitten snijden.
hij moet sowieso iedere zes weken heen voor z'n voorvoetjes. 
Zack schreef:Hier nooit een curses gevolgd en toch actief zelf vijler![]()
Nou speel ik wel een beetje vals want heb gedeeltelijk een opleiding gehad..
Esperanza schreef:Ik ook hoor. Ik zou niet weten wat zo´n cursus bekappen toevoegt aan dat wat ik al jaren zelf doe. De hoefsmid controleert als hij komt mijn werk en hij vind het altijd prima gaan. Soms geeft hij nog wel eens een tip, maar meestal kijkt hij en zegt hij, mooi, hoef ik niets meer aan te doen.
.