Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meredith schreef:en weten jullie ook of deze hoefsmeden wel een diploma hebbendaar hoort toch wel verschil in te zitten, studies moeten betaald worden
meredith schreef:meredith schreef:en weten jullie ook of deze hoefsmeden wel een diploma hebbendaar hoort toch wel verschil in te zitten, studies moeten betaald worden
ik zie nog weinig vermeldingen wel of niet diploma ,jammer want er lopen zoveel mensen rond die denken het te weten en zich een karretje aanschaffen en zich dan uitgeven als hoefsmid.
Altijd vragen om de diploma,s dan ben je in iedergeval verzekerd dat er een smid aanwerkt met een gedegen opleiding.
FahyaFemke schreef:Mijn Bekapper is gediplomeerd
opleiding hoefsmid gedaan
cursus natuurlijk bekappen
en nog iets in het buitenland ter specificatie als ik het goed heb
Ik betaal 25 euro per bekapbeurt. aan ijzers doen wij niet!!
Natuurlijk bekappen , ik kan er niets kwaads over zeggen!! Mijn paard werd eerst normaal bekapt, brokkelhoeven verschrikkelijk. Natuurlijk bekappen -> geen brokkel te zien, ik loop ALTIJD op de weg omdat ze nog niet goed haar balans in de berm kan bewaren.
Ze is bijna 5 jaar, en loopt al vanaf haar 3e jaar fulltime op het asfalt.
Bekapper komt alleen wanneer hoeven te lang worden: is nu al maanden niet geweest omdat ik over de weg loop en de hoeven vanzelf slijten!
Goedkoper kan niet. ik win!
(ok..behalve als je smid je vriendje ishaha)
Kath_ schreef:Jeej... ik zit wel boven het gemiddelde met mijn hoefsmid geloof ik.
Rondom beslaan €98,-