chevax schreef:@bokkig, ik vertel geen flauwekul, ik vertel over mijn ervaringen met iemand. Om niemand in diskrediet te brengen, noem ik geen namen, terwijl je me daar al in een aantal posts naar vraagt.
Je weet dus ook helemaal niet of we het inderdaad over dezelfde persoon hebben en buitenom dat staat het me vrij om te vertellen over mijn persoonlijk ervaringen met iemand. Jij vertelt zelf ook verhalen, dan breng je dus net zo goed mensen in diskrediet als ik in jouw ogen doe.
Ik ga je nogmaals vragen om hier géén persoonlijke discussie van te maken tussen jou en mij. Jij verdedigt iemand, prima, ik heb mijn ervaringen met iemand/een stroming verteld.
Je hoeft niet te proberen om me nu persoonlijk aan te vallen of me te verleiden tot bepaalde uitspraken, daar bereik je namelijk niks mee.
Zwak!
Je probeert hier met een verzonnen verhaaltje een zeeuwsvlaamse cursusleider van paard natuurlijk in zijn omgang met paarden naar beneden te halen en weet niet hoe je er weer uit moet draaien.
Iemand die godbetert andere mensen leert hoe ze met jonge paarden om moeten gaan, die overal in Nederland en Belgie clikkertrainingclinics geeft, die lid is met zijn jonge paardje van een demoteam wat grondwerk promoot. Die door zijn prestaties met het jonge paard in het boek van Inge Teblick "grondwerk met paarden" opgenomen is.
Ik denk dat hij geen leven zou hebben bij paardnatuurlijk als er ook maar een greintje waar was van wat jij zegt.
Maar beste knul, ga lekker door met andere mensen zwart te schilderen en de boel in de maling te nemen.
Als dit het niveau is waarop geschreven wordt dan pas ik ervoor. Verzin rustig weer iets anders, misschien dat een ander er intrapt.
Van mij zal je geen last meer hebben.
Je kunt me weer vinden op het forum van paard en hoefnatuurlijk, dit heeft geen zin.