Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en hij raadde me het volgende aan:
Ik had gisteren via de 'tem' gevraagd of dit een centraal spattopic mag worden. En dat is gelukt! Hopelijk sluiten veel mensen zich aan bij dit topic, zodat er veel info over spat in komt te staan.
Lielle schreef:het zijn idd niet de minsten, hun boeken zijn zeker aanraders
Ben helemaal geïnteresseerd omdat er staat dat acute spat een warme plek geeft. Ik heb vandaag weer met de dubbele lijnen in de bak gestapt en Twister ging er een stukje in galop vandoor
Toch vond ik het spronggewricht erna niet super heet!
haf_jessie schreef:Ik heb bij jessie nog nooit een warmer spronggewricht gevoeld eigenlijk,je ziet er ook niks aan aan buitenkant van been.Heeft zij dan geen actieve spat?

haf_jessie schreef:jessie doet eigenlijk best al veel,met longeren enzo,maar echt nog nooit wat gevoeld,gek
Ik kwam in tranen het parcours uit 
We hadden min of meer geconcludeerd dat een spatpaard een startkreupelheid kan hebben, omdat het sinovia nog niet 'warm' genoeg is en nog niet goed smeert (net als bij mensen). Ze zeggen ook wel dat je een spatpaard lang in moet stappen en lang uit moet stappen. Maar waarom zou je een spatpaard dan lang(er) moeten uitstappen???
maar voor mij toch een hele mijlpaal 
Jennyxx schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=D3EK6AXT
Weliswaar geen springfoto'smaar voor mij toch een hele mijlpaal
Ps links naast de foto's staat de uitleg, enne..de fotografe is 8 jaar