Morgen eerst maar even de hoefsmid afwachten.

Bij mijn paard 'ploppen' ze echt tijdens het lopen als ik te grote schoenen heb. Als ik de goede maat gebruik hoor je de schoenen niet tijdens het lopen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
skessa schreef:De nieuwe Smitschoenen zien er nu ook alweer heel anders uit dan in 2002.
Yellowfish schreef:Vandaag geprobeerd de hoefjes van Perdy op te meten maar kwam er niet helemaal uit, breedte natuurlijk op het breedste punt meten, maar de lengte.. aan de achterkant van de hoef, tot waar moet ik het meten?
Voorzover ik er nu uitkwam:
Linksvoor: breedte 12 cm, lengte 13 cm
Rechtsvoor: breedte 11 cm, lengte 12 cm
Clairetjuhz schreef:Weet een van jullie misschien een bepaald merk ofzo dat hoefschoenen verkoopt voor shetetlanders het is voor een shet van 1.05
Clairetjuhz schreef:het is voor een shet van 1.05
skessa schreef:nee, geen kalkoenenervaring.
Wat bedoel je "makkelijk aan en uit"? TE makkelijk ?
En hoezo zonder strap?
Rakni, welke maat easyboots gebruik jij voor je ijslander?
rakni schreef:hebben jullie ook, als je de schoenen uitdoet: schraaprandjes op de hoef van de schoen? Ik weet nog niet of ik dat erg vind...
liekie74 schreef:Hoi,
Ben net begonnen met het gebruik van hoefschoenen en heb nu een paar Marquisjes gekocht, 2e-hands.
Blijkt dat er geen handleiding en geen pompje bijzit![]()
. Is er iemand die mij aan een (kopie van) handleiding kan helpen en eventueel ook aan een pomje? Uiteraard tegen een vergoeding....
Groetjes,
Angelique
Tancreda4 schreef:Want na een rit kon ik de sluitingen zo met mijn blote handen omhoog doenTe los dus (al waren ze wel blijven zitten toen!).