Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sevke schreef:En voor je er -peuten of -pathen bij haalt, gewoon eerst in de kliniek uitsluiten of er echt niks medisch te vinden is. Mij zou het niet verbazen als hier het probleem in de rug zou zitten. Hij loopt niet alleen kreupel, maar houdt ook enorm zijn bovenlijn vast.
trysteffy schreef:Bloed had ik 2 weken geleden laten testen kwam alleen uit dat ie lage witte bloedcellen had dus ergens een ontsteking had voor de rest zag er alles goed uit.
Volgende week dinsdag komt de da langs.
Ik wil ook dat ie langs komt aangezien we dus ergens anders naar toe gaan dat ie dus niks laat zien.
JeanneV schreef:sevke schreef:En voor je er -peuten of -pathen bij haalt, gewoon eerst in de kliniek uitsluiten of er echt niks medisch te vinden is. Mij zou het niet verbazen als hier het probleem in de rug zou zitten. Hij loopt niet alleen kreupel, maar houdt ook enorm zijn bovenlijn vast.
ik snap wat je bedoeld... maar kan en wil trysteffie die kosten opbrengen en wegen de baten tegen de lasten op? je kunt hier een bak met geld aan kwijt raken zonder dat je iets oplost
Shenavallie schreef:trysteffy schreef:Bloed had ik 2 weken geleden laten testen kwam alleen uit dat ie lage witte bloedcellen had dus ergens een ontsteking had voor de rest zag er alles goed uit.
Volgende week dinsdag komt de da langs.
Ik wil ook dat ie langs komt aangezien we dus ergens anders naar toe gaan dat ie dus niks laat zien.
Daarom werd ook door iemand voorgesteld om hem een paar dagen daar te zetten.
CalipsoLover schreef:Ik denk dat het voornaamste nu voor TS, ook op basis van wat eigenlijk iedereen hier ziet, best de rug op de foto laat zetten. Ik denk dat de kans heel groot is dat je daar je probleem gaat vinden. Maar wij hebben uiteraard geen röntgen ogen en kunnen daar ook niet zeker van zijn. Ik denk dat ik iets van een 100-150 euro in Merelbeke heb betaald voor enkel de rug op de foto te laten zetten om je even een beeld te geven.
Maar TS, ik vind het best knap van jou dat je er serieus ook mee bezig bent.
Laibadji schreef:Ivm groeipijnen: wij hebben een zelfgefokte merrie gehad die op 3 jarige leeftijd ingereden werd. Alles rustig aan enke l paard bleek niet goed te lopen. Stijf en tactfouten. Onmiddellijk foto's laten nemen en paard was 100% in orde. Diagnose: groeipijnen.
Dit ging over een hele grote merrie die een groeispurt had gehad. Paard terug enkele maanden de weide op en alles is goed gekomen.
Ik zou ook terug naar de kliniek gaan en alles uitzoeken.
trysteffy schreef:Laibadji schreef:Ivm groeipijnen: wij hebben een zelfgefokte merrie gehad die op 3 jarige leeftijd ingereden werd. Alles rustig aan enke l paard bleek niet goed te lopen. Stijf en tactfouten. Onmiddellijk foto's laten nemen en paard was 100% in orde. Diagnose: groeipijnen.
Dit ging over een hele grote merrie die een groeispurt had gehad. Paard terug enkele maanden de weide op en alles is goed gekomen.
Ik zou ook terug naar de kliniek gaan en alles uitzoeken.
Ik wacht eerst wat de da zegt volgende week dinsdag als hij zegt kom ook langs de kliniek om toch foto’s te maken van de rug dan pak ik zo de trailer doe er alles aan voor mijn kleine man. Maar het is gewoon dat we daar niks konden zien kwa beweging en dat wilt de da toch graag zien hij heeft wel het filmpje gezien maar wou toch in levende lijven gewoon zien en goed te kunnen beoordelen. En dat snap ik wel van de da.
trysteffy schreef:CalipsoLover schreef:Ik denk dat het voornaamste nu voor TS, ook op basis van wat eigenlijk iedereen hier ziet, best de rug op de foto laat zetten. Ik denk dat de kans heel groot is dat je daar je probleem gaat vinden. Maar wij hebben uiteraard geen röntgen ogen en kunnen daar ook niet zeker van zijn. Ik denk dat ik iets van een 100-150 euro in Merelbeke heb betaald voor enkel de rug op de foto te laten zetten om je even een beeld te geven.
Maar TS, ik vind het best knap van jou dat je er serieus ook mee bezig bent.
De hals foto’s vond ik ook wel meevallen dat was 190 voor de helle hals. De been was weer per stuk die was duurder want eerste instantie dacht ik dat het allemaal los waren en dat ik echt 700,- aan foto’s kwijt zou wezen.
Maar bij jou de rug was dat ook de bekken er bij?
trysteffy schreef:Heb al van een aantal klinieken gehoord dat ze hals en rug liever op de kliniek doen plaats van thuis benen zijn nog wel prima te doen maar vaak is de half en rug iets lastiger en worden de foto’s niet zo mooi zeiden ze. Misschien dat het in België al een stukje veder is hoor dan in Nederland.
Shenavallie schreef:JeanneV schreef:ik snap wat je bedoeld... maar kan en wil trysteffie die kosten opbrengen en wegen de baten tegen de lasten op? je kunt hier een bak met geld aan kwijt raken zonder dat je iets oplost
Hoe moet ik jou post lezen? Zoals ik het nu lees, denk ik: wat wil je dan dat er gebeurt? Dier pijn laten lijden? Het probleem laten verergeren? Of doel je misschien op iets heel anders? Ben gewoon benieuwd. Niets doen is in ieder geval geen optie.