Tancreda4 schreef:@ bigone, ik heb biij mijn DA toen ook gevraagd naar Ascal maar zij waren teruggekomen op het gebruik er van, dat het niet veel zou doen. Ik hoefde het mijn shet iig niet erbij te geven omdat het geen toegevoegde waarde had. Misschien dat het per geval verschilt... Maar blijkbaar niet altijd heilig om bij te geven.
Als je je paard niet de juiste plek kan bieden is zoeken naar een ander huis idd een goede oplossing. Wat ik mij afvraag, mocht hij nu ook nog moeilijk op het zand te houden zijn en dat hij uitbreekt, is het dan niet beter hem (tijdelijk) te verplaatsen naar een penionstal die wel zoiets kan bieden? Voor de time being zodat hij kan opknappen. Want nog zoals al eerder gezegd, zolang hij op gras blijft lopen is het dwijlen met de kraan open...
Betreft foto's, dat zou ik toch wel echt aanraden zodat je weet of en hoeveel de schade is. Om eventueel onnodig leed (en kosten voor jezelf) te besparen. Toen ik mijn pony naar de kliniek bracht was alles totaal, foto's pijnstillers consult, rond de 150 euro. Een smak geld, maar ik vond het te overzien. De pijnstilling was het duurste van alles.
Bedankt voor de tips. Ik ga zeker nog even rond kijken hoeveel dit kost en hoe ik dit zou kunnen doen vooral waar.ik moet alleen nog kijken wat ik ga doen.