Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IrisDH schreef:Wauw Renate, ik zie nu dit topic pas! Op Facebook natuurlijk een en ander voorbij zien komen en ik had al in de gaten dat zijn karakter niet per se makkelijk wasmaar van zijn rug wist ik niet af, is me dus schijnbaar ook nooit opgevallen
![]()
Je bent echt super bezig met hem! Wat een progressie al zeg en wat wordt hij knap![]()
Enige wat ik je nog mee wil geven voor het rijden is erom te denken dat je je schouders meer naar achteren houdt en daarmee nog minder op de voorhand komt te zittenVerder, keep up the good work! Ik ben erg benieuwd naar de röntgenfoto's van deze zomer.
En Tenno blijft geniaal, mafkees
wortel115 schreef:dankjewel..Ik lees al een tijdje mee maar had nog niet gereageerd. Wat is hij verbeterd en mooi geworden zeg!
Mag ik vragen welke hulp teugel je gebruikt voor het longeren?
Tenno7 schreef:wortel115 schreef:dankjewel..Ik lees al een tijdje mee maar had nog niet gereageerd. Wat is hij verbeterd en mooi geworden zeg!
Mag ik vragen welke hulp teugel je gebruikt voor het longeren?
Ik longeer met een 100% elastiek. Zijn niet in paardewinkels te verkrijgen. Maar bij jur vrieling trainen ze de jonge paarden hiermee. Dus heb er ook 1.
Het zorgt ervoor dat je je paard nooit opslot kunt zetten vanwege de 100% rek die erin zit. Maar wel weerstand als hij te hoog gaat lopen of iets dergelijks. Dus zodra hij lang en laag gaat lopen is de druk weg en hebben ze ontspanning en leren ze waar het fijn is om te lopen.
Popstra schreef:Wat een verbetering joh!! Fijn is dat he!?
Had je ook nog iets van voer aangepast?