Femke_Tweety schreef:Gemiddeld met 3![]()
Natte vinger werk...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Clasical schreef:Feit is igg dat een paard niet kort na zijn geboorte ijzers krijgt.
Een paard kan prima op zn blote voeten totdat er iets mee gedaan moet worden dan kan het niet meer.
Janine1990 schreef:Clasical schreef:Feit is igg dat een paard niet kort na zijn geboorte ijzers krijgt.
Een paard kan prima op zn blote voeten totdat er iets mee gedaan moet worden dan kan het niet meer.
Nou, kom eens met een objectieve bron voor die zogenaamde feiten van jou.
Want de manier waarop je indamt doet me toch sterk vermoeden dat het geen feit is maar jouw waarheid.
Clasical schreef:Zie hier ook geen objectieve bronnen van de tegenhangers...
Bekijk het filmpje zou ik zeggen, dat is pas objectief, niemand die daarop reageert.
Een paard vroeger dan 3 op ijzers word afgeraden ivm vorming van het hoefbeen.
Maar tot die tijd kan een paard dus toch ook prima zonder hoefbescherming?
Janine1990 schreef:Clasical schreef:Zie hier ook geen objectieve bronnen van de tegenhangers...
Bekijk het filmpje zou ik zeggen, dat is pas objectief, niemand die daarop reageert.
Een paard vroeger dan 3 op ijzers word afgeraden ivm vorming van het hoefbeen.
Maar tot die tijd kan een paard dus toch ook prima zonder hoefbescherming?
Arno Hendriks objectief... Ja ja
https://nl.wikipedia.org/wiki/Objectiviteit
Clasical schreef:Feit is igg dat een paard niet kort na zijn geboorte ijzers krijgt.
beatje schreef:Clasical schreef:Feit is igg dat een paard niet kort na zijn geboorte ijzers krijgt.
Maar een paard word ook niet geboren met veel ijzerwerk in zijn mond en toch staat jou profiel vol met foto's er van.
En de meeste paarden kunnen prima gereden worden zonder bit.
rien10 schreef:Dat is niet alleen een recht. Het is mijn plicht. Ik moet goed zijn voor mijn dieren. Zij hebben nergens om gevraagd. Zij worden gebombardeerd tot sport pony of behendigheids-hond
rien10 schreef:Dat is niet alleen een recht. Het is mijn plicht. Ik moet goed zijn voor mijn dieren. Zij hebben nergens om gevraagd. Zij worden gebombardeerd tot sport pony of behendigheids-hond
mavantos schreef:@Clasical: Ik neem aan dat jij zelf ook op blote voet leeft? Aangezien mensen ook niet worden geboren met schoenen aan hun voeten
Clasical schreef:mavantos schreef:@Clasical: Ik neem aan dat jij zelf ook op blote voet leeft? Aangezien mensen ook niet worden geboren met schoenen aan hun voeten
Nee maar ik kan Mn schoenen wel lekker uitdoen, zo beetje het eerste wat ik doe als ik thuis kom..
En ik zou ook nooit kiezen voor ijzeren slippers ofzo...
Clasical schreef:rien10 schreef:Dat is niet alleen een recht. Het is mijn plicht. Ik moet goed zijn voor mijn dieren. Zij hebben nergens om gevraagd. Zij worden gebombardeerd tot sport pony of behendigheids-hond
Ik bedoelde dat het je recht is dat je “anti niks” bent.
Uiteraard is het je plicht om goed te zijn voor je dieren.
Maar dat is uiteraard relatief.
Clasical schreef:Hoeven zijn zo hard niet als men denkt, er zit juist veel beweging in.
De hoefballen kunnen ( zonder fixatie van een ijzer) onafhankelijk van elkaar bewegen.
[ [url=m/TFQ68s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:De ene keer zie ik dit soort plaatjes van de anti-ijzer brigade, dan zie ik weer filmpje van de manier waarop de hoefballen juist in elkaar zakken en de hoef breder wordt...
Ga haast denken dat ze voor elke oplossing wel een probleem hebben. Eenduidiger wordt het in ieder geval niet.