sonjim schreef:Kimberlyve als ik het goed begrijp zijn de foto's van de botten dus goed, is er nu nogmaals gekeken op de volte? En zo ja was het paard nu nog steeds niet helemaal rad? Is er dan ook gedacht aan een probleem in de weke delen, pees of dergelijke? Ik heb een paardje gehad die de eerste passen goed liep en dan verslechterde, minimaal overigens, kreupelheidsonderzoek wees uiteindelijk een bicepsscheur uit, als je dat niet weet en door werkt met het paard kan dat tot grotere schade leiden dus het lijkt me wel belangrijk uit te zoeken waar het wel vandaan komt. Goed op de botten hoeft niet te betekenen dat er niets is. Het is wel goed dat je het uitgesloten hebt.
Het is fijn idd dat de foto's goed zijn, hopelijk is het paard ook gewoon rad en dus klinisch alsnog goedgekeurd.
Maar als t paard nog steeds niet rad is..... is ie nog steeds niet goed.
't Enige wat je nu weet is dat in de gewrichten die op de foto gezet zijn geen afwijkingen te zien zijn.
Zoals ik al eerder meldde, banden, pezen, spieren zijn op de foto niet te beoordelen. Ook kan er hoger in een been wat mis zijn, op een plek waar geen foto's van gemaakt zijn.
Wij hadden er een met een scheurtje in het bot net boven de voorknie. Het heeft maanden geduurd voordat de artsen konden vinden waarom hij toch net niet goed liep. Was alleen met een scintigrafie te vinden.
Kortom: goed op foto maar toch klinisch niet goed? NIET aan beginnen. Denk ook aan het paard in dit geval.
Nogmaals, TS, ik wens je veel wijsheid en geluk met je paard.
!!!
(NIET SARCASTISCH!!)