Ik kan zeggen dat er het een en ander veranderd is sinds de laatste update, op de positieve manier

Ik heb een derde pony erbij gekocht. Die heb ik terug moeten brengen ivm afgekeurd worden door de dierenarts. Dus toen had ik er weer 2. Ik was het zo zat om besodemieterd te worden door verkopers, dat ik besloot er geen derde bij te nemen en door te gaan met Lars in het enkelspan, en Bloem voor de leuk erbij.
Ze kwam echter in een heel slechte periode. Viel behoorlijk af, had geen zin en geen fut nergens meer in en voor. Besloten in overleg met de da om een laatste poging te doen. Haar voer goed omhoog geschroefd, vitamines standaard bij gaan geven, en kijken wat ze zou doen met meer beweging. En dat is haar redding geweest.
Anderhalf jaar later staat Bloem voor de kar, en ze trekt hem zonnig met mij er op. Ze loopt nog steeds erg raar, maar met behulp van hoefschoenen gaat dat al een heel stuk beter. Van de zomer ga ik haar in tandem zetten, en als het budget er dan tzt is gaan ze fijn in tweespan. Wel een geremde kar, want de kar opvangen kan ze niet. Maar voor de rest is het een blij ei dat verschrikkelijk graag voor me werkt en verschrikkelijk met me wil spelen. Ze is goed opgeknapt, als je ziet waar ze vandaan kwam

Dit is het beeld wat we vaak hebben. Ik met Bloem voor de sulky, en mijn mam met Lars.
Dit is Bloem zoals ze ging lopen nadat het voer opgekrikt werd en ze aan het werk mocht.
Oefenen voor het dubbelspan aan de hand.. Meer voor de leuk dan voor t serieus, maar het hoort erbij. Je ziet hier en daar nog dat ze haar achterbeen naar buiten zet. Ze is overigens de rechtse pony

En dit is hoe ze loopt met hoefschoenen aan. Ik ben er erg over te spreken, vooral als je het vergelijkt met wat het was: