2 jarig paard heeft rare draf op 1 hand

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 23:54

Zo gaat hier nog steeds goed.
Ik heb de filmpjes gisteren ook gezien maar bewust niet gereageerd. Fijn dat de dierenarts erbij is geweest. En hopelijk valt het gewoon mee en gaat het met de dag beter.
Moet zeggen dat ik dus bewust niet gereageerd had gisteren omdat ik ook wel schrok van de ernst van het lopen. Tja dat ze hem longeert niet ideaal maar ze wist niet beter natuurlijk. Ik weet niet of de TS nog mee leest maar fouten maken we allemaal denk dat het nu wel duidelijk is en misschien niet verkeerd(en dat bedoel ik niet vervelend) om je te verdiepen in de gangen/beweging van het paard zodat je kreupelheid en onregelmatigheden sneller kunt herkennen. Dat is misschien ook wel fijn als je je er nu in verdiept om te zien of het straks beter wordt en natuurlijk of het paard dan weer helemaal regelmatig loopt. Zo niet en hij blijft langere tijd onregelmatig is wel fijn dat je het herkent en als nog verder onderzoek kan laten doen.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: 2 jarig paard heeft rare draf op 1 hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:10

Offtopic gaan en continu herhalen lijkt me niet nodig. Het is duidelijk dat er een dierenarts nodig was. Nu die geweest is lijkt het me verstandig dit topic te sluiten zodat er niet eindeloos herhaald blijft worden.