DA is DierenArts..... Als je wat langer op bokt zit dan snap je dat wel :p
haha dankjewel ja sorry zit er net op moet er nog even aan wennen hihi ..
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-12 16:49
hallo hallo.... even een update aankomende vrijdag moeten we weer naar de dierenarts met Eelkje.. ik heb afgelopen 2,5 week lekker gestapt met Eelkje...afgelopen donderdag heb ik even lekker gek gedaan met knol...
Ik wilde haar bijzetten om te kijken hoe ze daar na zoveel weken op zou reageren...zie hier de foto's
Lieve Poown denk.." wat gaat er gebeuren...dit is al een tijdje niet gebeurd" haha : eerste keer weer het bit in na zoveel weken...weer even wennen hoor:
Wat vergeten uit mijn kast (boven) dus Eelkje moest even cowboypaard spelen en mooi stilstaan...dit kan ze heel goed
even lopen:
maar na 1 klein rondje wist ik...dit is niets...dus eigelijk meteen al weer terug naar de stal... Daar waren de meiden van stal bezig met stoepkrijt...en heb ik Eelkje omgetoverd van cowboyspaard naar indianenpaard
Ik begrijp het niet helemaal... het is niets na 1 rondje, wat was nu niets? paard nog steeds kreupel, paard was niet met jou mee. onwillig???
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-12 17:27
Ze dribbeld nogal met lopen. En wilde kijken of ze minder dribbelde als ik haar zou bijzetten. Maar ze dribbelde nogsteeds En ook beetje doorbreeking van de sleur van elke dag hetzelfde rondje even wat anders.
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-12 19:47
Eelkje was vandaag een krijger paard. Ik moest 25 min. Stappen. Heen ging prima wel heel vak achterom kijken maar verder prima. Op de 12 min. Draai ik om richting huis. Toen ging ze even aan de kletter dus ik trek haar om zodat ze stopt. Toen wilde ze mij gaan slaan met haar voorbenen. Toen heb ik haar geen tik verkocht want ik dacht die gaat er zo vandoor. Dus even tot tien getelt. Eelkje gekalmeerd (zover dat kon) en halstertouw om haar neus geknoopt zodat ik haar meer kon houden. Toen ging ze weer lekker dribbelen. En de laatste 2 min met haar neusje over het asfalt omdat ze zo moe was
eelkje vond het volgens mij niet zo erg...ze was erg nieuwsgierig naar het krijtje (waarschijnlijk of het eetbaar was )
PFFFF ja ik ben echt super mega zenuwachtig...nog 3 nachtjes slapen....nog 3 x 25 min. stappen...zucht...ik ga misschien vandaag wel stappen met hoofdstel om....Eelk weet niet meer waar ze het zoeken moet
ja klopt...maar het ging zo goed...maar des te langer het duurt des te minder is er met haar te werken...Eelkje heeft nu energie voor 10...(na 5 min. is ze wel compleet uitgeput) het is ook niet gemeen bedoeld het is speelsigheid...ze wilt lekker gek doen en spelen
ongeveer wel...maar dan had ze de pompom's in haar mond...om tegelijk met gek doen te kijken of het eetbaar is
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-12 09:24
_Dingetje_ schreef:
Daarna ------> Eelkje --->
Ja dat duurt echt 3 minuten...dan is ze totaal gaar... staat ze echt te hijgen...arm beest is helemaal in de war van zo lang stil staan...het is ook echt niet natuurlijk....
ik ga de dierenarts slaan als hij ook maar denkt aan meer boxrust
_Dingetje_
Geplaatst: 28-08-12 09:25
We kunnen wel een soort smileyverhaal van Eelkje maken vanaf het moment dat ze ind e sloot lag tot aan nu