Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alani schreef:Netje; ik kan niet zeggen dat ik het bij kouder en vochtiger weer bij Selena anders vond. En dat terwijl ze al een behoorlijk lang spat verleden heeft. Wel merkte ik tijdens het rijden dat ze vaak 'op moest starten'. Eenmaal warm gedraaid dan liep ze als een tierelier. Schijnt een typisch verschijnsel te zijn bij spatpaarden.
Ik zou zeggen probeer het. Het lijkt me niet dat het kwaad kan.
pollewops schreef:Jacky2, mijn pony heeft inmiddels 3x een infuus achter de rug. Ben naar Emmeloord bij de al eerder genoemde arts dhr Van Muiswinkel geweest. Hij gaf aan dat ik het maximaal 3x moest proberen. Meerdere keren had geen zin. We zijn nu bezig met de "wacht periode" na de laatste behandeling en eind deze maand moet ik bellen om het resultaat tot dan toe te bespreken. Ben voorzichtig weer begonnen met rijden en ben niet dol enthousiast maar ook niet geheel ontevreden. Net wat anderen ook zeggen. Opstarten gaat moeizaam, maar als ze eenmaal is opgewarmd loopt ze de sterretjes van de hemel. Durf maar 20 min echt te rijden, maar ohh wat heb ik dat gemist
TigerBD schreef:Mijn Da zei ook dat het voor 1 keer is, uiterlijk 2 keer. Verder weet ik het eigenlijk niet, ik weet wel dat er iemand is hier die het elke 6 maanden deed als ik dat goed onthouden heb.