Wat betreft de buut, mijn pony is er doodziek van geweest, dus ik durf het niet meer te geven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy15 schreef:Ziet er goed uit lolclub!
Wat betreft de buut, mijn pony is er doodziek van geweest, dus ik durf het niet meer te geven
Ash_ schreef:Heb net te horen gekregen dat er een hele lichte kanteling is geweest maar niet zorgwekkend en nog goed te behandelen.
Wie kan mij vertellen wat het in houd als er bloed in de witte lijn zit.
Is dit positief of negatief?
geerke schreef:LC..volgend jaar zie je er niets meer van!
Gelukkig dat er ook hoefbevangenheden zijn die wat minder slecht aflopen!
(misschien dat ik ook nog 1 foto plaats,even moed verzamelen...want dat ziet er dus niet uit...fijne bijkomstigheid is dat het paard in kwestie wel rad loopt,wederom zonder bananen)
Renate1970 schreef:helaas is mijn pony naar 3 jaar toch weer bevangen geraakt . Ze krijgt nu pro dynam en ascal, en ze heeft een silconen steun in haar ijzer, nu is mijn vraag of er hier ervaring is met het geven van devils relief als pijnstiller.
lolclub schreef:barbar schreef:vandaag is de DA geweest om foto's van lester zijn hoeven te maken.
de conclusie was dat linksvoor iets gekanteld was en rechtsvoor iets meer, het was echter zo minimaal dat ik als leek weinig er aan zag.
Dus toch,
Heb je de foto's meegekregen ?
en zo ja, mogen wij ze zien ?
lolclub schreef:@Wendy en Lucyknol
hoe is het met jullie pony's ?
geerke schreef:Want ik kreeg toch even de indruk dat een ex bevanger of acute bevanger toch echt beslagen moest worden met een banana shoe...anders was het reddeloos verloren.