Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kymalin schreef:promptertje schreef:Ook begin maart vorig jaar... Ik heb je topic destijds met meer dan gewone belangstelling gevolgd!
Grappig... (nou eigenlijk niet natuurlijk maar toch) De mijne was volgens mij ook begin maart bevangen (of was het nou februari??)
Ik heb ze alleen met "ongevaarlijk" weer even op het gras gehad, wel heb ik ze wat brood gevoerd. Omdat Mouse druppels op een stuk brood krijgt tegen het hoesten (pollenallergie) en Vick dan zóóó zielig kijkt, kreeg hij ook een stukje brood van 2 cm2. Wel 2x per dag en zo'n 2 weken lang alweer, ik hoop niet dat dat de oorzaak is?
promptertje schreef:Ook begin maart vorig jaar... Ik heb je topic destijds met meer dan gewone belangstelling gevolgd!
Citaat:Ja het is heel niet gelukt met het voer, je zou er wat van gaan krijgen het voerdillema.
Kymalin schreef:He getver Victory-Boy, balen is dat, ik ga voor je duimen dat het het een "gewone" kreupelheid is. Misschien valt het mee...
@Dynamiek; rij jij nog met je paard, en hoe is haar conditie nu? (daarmee bedoel ik eigenlijk of ze nu goed op gewicht is)
mysa schreef:Citaat:Ja het is heel niet gelukt met het voer, je zou er wat van gaan krijgen het voerdillema.
Dynamiek, ik zie dat jij in Harskamp zit, daar zit een leverancier van Marstall. Marstall Vito is heel erg zetmeel- en suikerarm, volgens mij zelfde niveau als D&H.
Ik heb verders me er nog nooit in verdiept over marstal voer.