Verder vandaag voor mezelf ook best een positieve dag, ben voor het eerst echt aan de gang gegaan met een paard van stal wat ik mag rijden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dejavu schreef:Klinkt als een gelikt plan, Jolijn.Die drie maanden lekker de wei op zullen jou en Robijn goed doen. Fijn dat het met jou ook wat beter gaat, deze houding is echt van belang in spannende tijden.
Citaat:Ik kijk ook nooit achterom, maar ik luister altijd wel hoe ze haar achterbeen neerzet
Netje schreef:.... Erop zitten maakte niets uit volgens hem, omdat het daardoor niet erger wordt. Maar bij de geringste kreupelheid natuurlijk niet belasten !....
Alani schreef:Blun; ik kan niet zeggen wat je wel en niet moet doen. Wat wel belangrijk is dat dat je vertrouwen hebt in je da. Je zou hooguit nog een second opinion kunnen doen. Als je dat zou willen dan kan ik je Emmeloord/Utrecht adviseren.
Mt 42 is volslank niet dik. Bij je lengte hoort geen gewicht van 60 kg, maar 80 is ook weer het andere uiterste. Je moet een gewicht hebben waarbij je lekker voelt.
Ook ik ben dol op alles wat eetbaar is. Ik heb het geluk dat ik veel beweeg want anders zou ik dichtgroeien