Annetje schreef:Tancreda, dat dacht ik vandaag ook! Voetjes hadden nu heel duidelijk op de foto gekund, maar de camera was niet mee.
Vies zijn voeten zijn nog steeds te kort, vooral in de toon. De achtervoeten zijn mijns inziens perfect, maar de voorvoeten net te kort. Op de steentjes loopt hij ook iets wat gevoelig en dat heeft hij eigenlijk nooit gedaan. De zolen zijn wel mooi hard en hol en de hielen zijn eindelijk wat korter zonder dat zijn lopen op het verharde verandert. De stralen zijn nog steeds niet zo mooi, maar ik behandel de hoeven nu ongeveer 3x in de week helemaal met hipposol.
Over drie weken rijd ik een endurancerit, zou het dan verstandig zijn om hoefschoennen aan te schaffen voor die rit? (zo ja, wat voor schoenen zijn handig, geven weinig wrijving enz..? graag via pm als je daar iets over weet)
Hoi Annetje
Als je hoefschoenen neemt dan raad ik Renegades aan. Zeker voor endurance. Ze bestaan nl uit 2 delen die met een heel goed systeem aan elkaar vast zitten (makkelijk aan en uit te doen) en hierdoor beweegt het deel bij de hoefbal met de hoefballen mee. Je hebt dus geen inloopperiode nodig!!