Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rooslover schreef:Mijn oude pony is nu ook heel erg hoefbevangen, ze heeft vorige week op pijnstillers gestaan, omdat ze niet meer kon lopen/staan. Ze had echt veel pijn toen! Ze staat nu op een plukje kuil en een beetje eiwit arme musli en peen.
Ze is nu van de pijnstillers af, loopt nog wel slecht, vooral rechts heeft ze pijn. Waarschijnlijk gaan we maar foto's laten maken van de week, om te kijken of het hoefbeen gekanteld is?
Als dat zo is, bestaat er dan nog een kans dat dit behandeld kan worden?
promptertje schreef:Safe en sound heb ik ook zo'n driekwart jaar gevoerd. Het is dat ze té dun werd, anders zou ik het nu ook nog geven, maar ik geef nu Fiber P van Dodson & Horrell.
rooslover schreef:Mijn oude pony is nu ook heel erg hoefbevangen, ze heeft vorige week op pijnstillers gestaan, omdat ze niet meer kon lopen/staan. Ze had echt veel pijn toen! Ze staat nu op een plukje kuil en een beetje eiwit arme musli en peen.
Ze is nu van de pijnstillers af, loopt nog wel slecht, vooral rechts heeft ze pijn. Waarschijnlijk gaan we maar foto's laten maken van de week, om te kijken of het hoefbeen gekanteld is?
Als dat zo is, bestaat er dan nog een kans dat dit behandeld kan worden?
Kymalin schreef:Hield je je wel aan de aanbevolen hoeveelheden die op de verpakking staan? In het begin deed ik dat namelijk niet en toen viel mijn paardje op een gegeven moment ook af, nu geef ik precies wat D&H voorschrijft en nu gaat het goed!
romeorowan schreef:Hoe gaat het met Bart (van Roane) en Tyra (van Mysa)? 'k Weet niet of ik nog andere patienten ben vergeten?
Oh ja, Cleotinka, hoe is het met de hoefsmid gegaan vandaag?
romeorowan schreef:Hoe gaat het met Bart (van Roane) en Tyra (van Mysa)? 'k Weet niet of ik nog andere patienten ben vergeten?
Oh ja, Cleotinka, hoe is het met de hoefsmid gegaan vandaag?