Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thirteen schreef:Jaaaah !
We kunnen vanacht weer wat rustiger slapen !
En volgende week, mss eind deze week, mag ik beginnen stappen met haar, beetje aankijken wat ze zelf al wil, maar ik denk dat het wel zal lukken (wou al niet meer blijven stilstaan bij de HS ...)
Het gaat nu echt iedere dag ietsje beter (hopelijk blijft het zo, want de anst blijft wel ...)
Thirteen schreef:Beweging opbouwen is één probleem,
wat doen jullie met de weidegang ? Een defenitieve ban of ook proberen op te bouwen ???
(Niet dat het al voor straks is, maar het spookt toch al door mijn hoofd ... Wat nu ...?)
mysa schreef:Graaskorf moeten ze ff leren, zelf wat gras plukken en door het gaatje duwen. Ik heb de gaatjes trouwens wel een fractie groter gemaakt, heel klein beetje maar hoor, en toen lukte het beter.
[***] schreef:Heb bij mijn paard ook een greenguard geprobeerd. Ik ben waarschijnlijk ook te ongeduldig, dus heb hem er weer afgehaald. Ik hou de greenguard als laatste redmiddel achter de hand. Mijne doet ook heel erg achterlijk als hij hem omheeft. Gaat de hele tijd met zijn voorbeen tegen de greenguard staan tikken. Hij is heel erg gefrustreerd, gaat ook heel zenuwachtig heen en weer lopen tot hij drijfnat is van het zweet.
Vesceron schreef:Een ander type graasmasker, geen stoffen met 1 gaatje onderin, maar met de Green Guard kan je paard makkelijker ademen, drinken en toch minder goed gras eten.
Zie hier:
http://www.google.nl/imgres?q=green+gua ... 4,s:0,i:83