Ze staan hier voor de stripbegrazing op lang, uitgegroeid gras (inclusief een heel erg boze muis waar mijn merrie dan zowat gillend voor weggerend is tot haar zin in gras de angst overtrof
Watje dat het is) maar ik denk dat ik haar vandaag niets bijgeef, ik heb gemerkt dat ze het gras erg slordig opeten. Ze laten veel staan wat perfect opgeknabbeld kan worden, maar ze vinden dat nu eenmaal niet lekker, want die stukken zijn allang uitgegroeid en de suiker is nogal ver zoek vrees ik. Mijn hooi durf ik nu absoluut niet geven daarentegen, het is gewoon verdacht hoeveel liever ze het hooi eten dan het uitgegroeide gras
Zal wel heel wat suiker in zitten, denk erover dat zeker eens te testen bij Pavo oid.Ik ga allesinds toch die keralit terug eens bestellen, heb het altijd voor paarden van anderen gebruikt omdat ik nooit dacht dat die van mij het nodig zou hebben, maar het zijn toch geen verzendingskosten op Kramer... dus dan doen we dat maar. Ze hebben de veldwegen hier netjes verknoeid nu met de motorcross, alles is volgestort met puin, dus als we gaan rijden rijden we gemiddeld minstens een halfuur nonstop op asfalt of puin (aka, we kruipen weg van het puin want het puin doet natuurlijk belachelijk veel pijn). Ik vind het niet zo verantwoord gezien haar hoefbevangenheid... maar ze moet wel nog steeds bewegen, en een piste is niet beschikbaar. Misschien eens kijken naar de hippoblue glue on shoes...
Een goede smid gaat de hoef goed bekappen zonder ijzer. Met ijzer kan je namelijk de afrol die toch echt nodig is bij HB moeilijker nabootsen.
Blijft een groot gemis!!

Het is dat of het is niets, jongens. Ze zijn dik genoeg. Ik ga zeker het hooi eens testen, ik vind het zo lekker ruiken. We hebben het wel eens aan de konijnen voorgeschoteld, en zij trokken er grotendeels hun neus voor op. Hun timothy hooi is duizend keer beter, vind onze dame van het huis. De heer vind het dan weer ideale buikvulling