Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wuswa schreef:@Maris: nog niet goed hoor! Zeker gezien medicatie. Niet dwingen tot draf en galop of achteruitlopen! Bel je da want ze heeft langer medicatie nodig.
Marlis schreef:Je leert hier toch weer een hoop. Ze staan hier allemaal langer op de medicatie he?
Marlis schreef:Gaan morgen is even telefonisch overleggen hoe en wat.
Ze krijgt morgen voor de 7e dag voor 400 kg metacam en dan in een keer stoppen namelijk.
Heb dan ook niet meer, flesje is dan leeg. Dus ben heel benieuwd.
[***] schreef:Mijn paard heeft in totaal 3 wkn Phenylbutazone (buut), gekregen. Eerst 3 dgn 4 zakjes p.dag. Toen 14 dgn 2 zakjes p. dag en toen nog 5 dgn 1 zakje p.dag.
Daarna niets meer. Hij loopt nog steeds goed gelukkig.
Da vertelde ook dat ze idd last van hun maag kunnen krijgen van buut en van metacam. Wat ik niet zeker weet, maar wel eens heb gehoord is dat er in metacam ook weer "iets" zit (suiker?), wat er voor kan zorgen dat paarden die metacam krijgen voor een andere kwaal, juist door de metacam hb raken. Iemand daar wel eens iets over gehoord?
Marijuhhhhh schreef:De hoefsmid komt hier vanmiddag. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft. Pony koopt op dit moment prima. De vorige keer is na het bekappen het kreupelen begonnen, dus ben erg bang dat we morgen weer terug bij af zullen zijn.
Thirteen schreef:Marijuhhhhh schreef:De hoefsmid komt hier vanmiddag. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft. Pony koopt op dit moment prima. De vorige keer is na het bekappen het kreupelen begonnen, dus ben erg bang dat we morgen weer terug bij af zullen zijn.
Succes, hier zelfde verhaal, hs komt deze namiddag en ben ook echt bang wat het resultaat zal zijn (Maar betrouw wel op zijn vakkundigheid hoor, meestak kreupelt ze enkele dagen na het beslaan waarna het dan weer beter gaat, maar nu is ze wel weer HB, dus dat wordt awachten ... Brrrr)
capopjekop schreef:Ik ben benieuwd naar dat onderzoek van het weken.