De foto's zijn ook een beetje beperkt; geen zij aanzicht (de geroemde voetas) en geen onderaanzicht.
Dus heren, FS en hoeftniet, graag betere foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Het valt me op dat hoeftniet de hele hoef heeft gevijld, mijn mening daarover blijft: zo tast je de beschermlaag aan van de hoeven en drogen ze sneller uit. Het bijvijlen van het oppervlak heeft bovendien geen enkele functie.
De foto's zijn ook een beetje beperkt; geen zij aanzicht (de geroemde voetas) en geen onderaanzicht.
Dus heren, FS en hoeftniet, graag betere foto's
HindaFree schreef:stil staan heeft ze geen last van word 6 dagen per week gereden/longeerd/voor de kar. dat van het eten id toen ik op vakantie was uit de hand gelopen... toen heeft ze 3 weken of hoog gras gestaan...
Arabesk schreef:het breder worden van een hoef heeft een oorzaak en die wordt niet opgelost met dubbele lippen. Meestal wordt een hoef breder als de witte lijn ongezond wordt en een ongezonde witte lijn is het gevolg van een spijsverteringskwestie (teveel zetmeel+suikers op het menu en te veel achter elkaar stilstaan -> boxarrest gedurende de nacht).